Un nou hipermarket Kaufland în Oradea. Reţeaua naţională a retailerului a depăşit 90 de magazine

Autor: Ana Maria Petcana 20.02.2014

Kaufland România a deschis joi un nou hipermarket în Oradea, al doilea din acest oraş, reţeaua naţională retailerului depăşind astfel pragul de 90 de unităţi.



Noul magazin, al 91-lea hipermarket Kaufland din România, va comercializa circa 20.000 de produse.

De la începutul anului, compania a mai inaugurat un magazin în Târgu-Mureş şi are în plan până la finalul anului deschideri în Bucureşti, Târgovişte şi Gherla.

În Capitală retailerul va deschide în 2014 patru hipermarketuri noi, în Bulevardul Bucureştii Noi, în Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu şi Valea Oltului.

Anul trecut, Kaufland România a deschis 8 magazine, investiţiile retailerului în extindere situându-se între 48 şi 72 milioane euro, având în vedere că investiţia medie într-un hipermarket este de 6 şi 9 milioane euro, în funcţie de oraş, valoarea terenului sau suprafaţa magazinului.

Compania a creat până în prezent peste 12.000 de noi locuri de muncă directe în România, la sediul central în Bucureşti, în magazinele deschise, precum şi la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploieşti şi Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry şi Carrefour. În 2012, hipermarketurile cu profil discount au avut o cifră de afaceri netă de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creştere cu 15% faţă de 2011, şi un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005. Compania este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.