HR Insider, ediţia a noua: Ce sfaturi le dau studenţii şi absolvenţii de MBA şcolilor de afaceri din România

Autor: Corina Mirea 24.02.2014

Creaţi comunităţi de absolvenţi mai puternice, mizaţi pe experienţa de învăţare şi pe brandingul oferit de absolvenţi şi mai puţin pe acreditări sau creşteri de salarii la absolvire şi dezvoltaţi un sistem comun de „comercializare“ a programelor care să faciliteze procesul de decizie al candidaţilor – acestea sunt câteva dintre sfaturile pe care atât absolvenţii, cât şi studenţii programelor de MBA şi Executive MBA le-au „pus pe masă“ coordo­natorilor de programe ai şcolilor de afaceri de pe plan local în cadrul celei de-a noua ediţii a dezbaterii HR Insider, organizată de ZF Corporate, serviciul de ştiri online cu plată al Ziarului Financiar. Tema dezbătută în cadrul ediţiei HR Insider, organizată săptămâna trecută, a fost „Viitorul pieţei programelor de educaţie managerială în România: se mai înscriu managerii români la programe de MBA?“.

„Cred că ideea potrivit căreia un MBA îţi aduce automat şi o creştere de salariu după o anumită perioadă nu mai este criteriul principal pentru care cineva alege să se înscrie într-un astfel de program. Sigur, toţi îl luăm în considerare atunci când decidem pentru ce şcoală să optăm, dar ne uităm la el printre rânduri şi îl considerăm un fel de beneficiu extra“, este de părere Tiberiu Lupu, student al programului de Executive MBA oferit pe plan local de şcoala de afaceri MSM Raţiu Business School (creată anul trecut prin fuziunea şcolilor de afaceri Pilkington-Raţiu Business School şi Maastricht School of Management România).