Patru manageri cu experienţă în farma au pus bazele unei companii de promovare medicală şi aşteaptă afaceri de 2 milioane de euro

Autor: Ioana David 25.02.2014
Alin Iosep, Dan Nicolescu, Octavian Iacob şi Dragoş Popescu, antreprenori sau manageri cu experienţă în piaţa de medicamente, au pus bazele companiei Pharmalink, care se ocupă cu promovarea şi vân­za­rea medicamentelor către medici şi farmacişti.
 
Compania are în prezent un portofoliu de 20 de produse şi anul acesta aşteaptă o cifră de afaceri de 2 mil. euro.
 
„Spiritul antreprenorial îşi cere dreptul. Una e să lucrezi într-o companie cu proceduri clar stabilite şi alta este nevoia de a porni un lucru nou, cu concepte noi şi de a evolua într-o altă direcţie. 15 ani de distribuţie farma îţi exersează gândirea strategică şi un set de valori fără echivoc. Evoluţia înseamnă ieşirea din zona de confort“, spune Alin Iosep, care împarte acţionariatul firmei alături de ceilalţi trei fondatori. Fiecare deţine 25% din acţiunile firmei.