Ştefan Iordache, Leo Burnett: Facebook şi Google au fost mediile digitale cu cel mai bun parcurs în ultimii ani din industria de advertising

Autor: Corina Mirea 26.02.2014

Firmele de pe piaţa locală care s-au promovat anul trecut prin campanii digitale de advertising au investit cei mai mulţi bani în Facebook şi Google (cu programul AdWords, în special – n.red.), instrumente care au avut cea mai mare creştere în anii de criză, potrivit lui Ştefan Iordache, CEO şi fondator al grupului de comunicare Leo Burnett. 

„Faţă de anul de referinţă 2008, pe lângă televiziune, segmentul digital a avut cea mai mare creştere până anul trecut. Facebook şi Google, mai precis, au fost mediile digitale cu cel mai bun parcurs în ultimii ani din industria de advertising. Pentru 2014 nu văd schimbări majore, dramatice în piaţă, ci poate o creştere foarte mică, de o cifră”, a explicat Ştefan Iordache, vicepreşedinte al International Advertising Association (IAA) România.