Amato, Cellini: Ne extindem pe segmentul ceasurilor cu preţuri mai mici. Vânzările produselor de peste 5.000 de euro au scăzut cu 50% în criză

Autor: Cristina Roşca 04.03.2014
Alessandro Amato, italianul care deţine în România ma­ga­zinele de lux Cellini, Gucci şi Paul&Shark, vrea să se extindă în acest an cu uni­tăţi noi pe segmentul mediu sub branduri pre­cum Swarovski şi Swatch – Tissot în con­textul în care în criză românii s-au orientat către produse cu preţuri mai mici. Astfel, în timp ce vânzările de ceasuri şi bijuterii de peste 5.000 de euro au scăzut cu până la 50% în perioada 2008-2013, cele de produse de 100-600 de euro au mers bine.
 
„Planul nostru este să deschidem sub noul concept Swatch-Tissot cel puţin trei ma­ga­zine în Bucureşti şi câte unu în marile ora­şe din ţară. Pentru acest an avem plănui­te cel puţin două deschideri, ambele în Bucureşti.“