RomCard: numărul total de tranzacţii bancare online a crescut cu 40% în 2013

Autor: Adrian Seceleanu 04.03.2014
RomCard, unul dintre cei mai mari procesatori de plăţi online cu carduri bancare de pe piaţa locală, a înregistrat în 2013 o creştere cu 40% a numărului total de tranzacţii online procesate şi rutate, faţă de anul precedent, în timp ce valoarea acestora a stagnat la 220 mil. euro, a anunţat compania. „Numărul tranzacţiilor în lei procesate de RomCard a crescut cu 53% în 2013, faţă de numărul celor procesate în 2012, în timp ce volumul acestor tranzacţii a rămas relativ acelaşi în cei doi ani comparaţi. Volumul tranzacţiilor exprimate în euro a fost de 220 de milioane în 2013“, potrivit companiei. Cele mai importante schimbări petrecute în procesarea tranzacţiilor bancare online în 2013 au fost creşterea numărului de tranzacţii în lei efectuate pentru plata utilităţilor (telefonie, gaz, curent electric), creşterea tranzacţiilor în rate, precum şi a tranzacţiilor recurente. „Creşterea numărului de tranzacţii bancare online procesate de către RomCard în 2013 se bazează mai ales pe o evoluţie importantă a numărului de tranzacţii de valoare relativ mică“, a declarat Utku Ogrendil, CEO al Provus Group.

„Sperăm ca noile servicii pe care dorim să le introducem în curând, 3DSecure issuing One Time Password şi 3DSecure acquiring e-Wallet, să convingă cât mai mulţi posesori de carduri bancare să apeleze la tranzacţiile online cu cea mai mare încredere.“ RomCard procesează tranzacţii cu carduri Visa, MasterCard, AMEX şi Dinners, printre clienţii sai numărându-se peste 25 de bănci şi instituţii financiare din România şi Republica Moldova. RomCard, înfiinţată în anul 1994, este primul centru de procesare a cardurilor din România. ProvusService Provider împreună cu subsidiarele sale, RomCard şi Supercard Solutions & Services, formează Provus Grup, care este controlat de fondul de investiţii Innova Capital.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 05.03.2014