Olteanu, Henkel: Ne-am bugetat creştere pe fondul unei reveniri timide a consumului

Autor: Cristina Roşca 07.03.2014

Grupul Henkel, prezent pe piaţa locală cu trei divizii – de materiale de construcţii, produse de îngrijire personală şi de îngrijirea locuinţei – a terminat anul trecut cu afaceri de 612,5 mil. lei (139 mil. euro), nivel apropiat de cel din 2012.

Niculae Olteanu, preşedintele Henkel Ro­mâ­nia, spune că grupul şi-a bugetat o creş­te­re şi în acest an ca urmare a revenirii ti­mi­de a consumului, după ce în 2013 avan­sul a venit pe fondul creşterii cotei de piaţă. „Rezultatele din 2013 ne menţin în top zece cele mai importante pieţe din Europa Centrală şi de Est pentru grup, atât ca cifră de afa­ceri, cât şi ca profit. Toate cele trei divizii au contribuit la avansul de anul trecut, cu creşteri de busi­ness simi­lare, însă printre cele mai importante proiecte ale noas­tre în 2013 se numără inaugurarea investiţiei de la Roznov, a treia fabrică a noastră în România.“