Balint, Leo Burnett: Trebuie să luăm campanii globale şi să le facem relevante local

Autor: Cătălina Butan 12.03.2014
Piaţa de advertising este într-o continuă schimbare, iar una din­tre cele mai mari provocări pentru agenţiile din România este să adapteze campaniile publicitare ale multinaţionalelor la nivel local, consideră Lorand Balint, managing director al agen­ţiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.
 
„Nu există reţete în publicitate. De multe ori ce funcţio­nea­ză pentru un brand astăzi s-ar putea ca mâine să nu mai func­ţio­neze. Trebuie să fim pre­gătiţi să putem să amplificăm cam­pa­niile globale. Este o schimbare de paradigmă pen­tru multe din­tre proiec­te­le pe care le lucrăm, în loc să le gândim cap-coa­dă în Ro­mânia, trebuie să fim capa­bili să luăm o idee gân­dită in­ternaţional şi să-i gă­sim punc­tele de contact ce­le mai re­le­vante în Româ­nia“, a spus Balint în emisiu­nea ZF Live de luni, 10 martie.