Allianz-Ţiriac vrea să ajungă la afaceri de 950 milioane de lei anul acesta

Autor: Ciprian Botea 20.03.2014
Allianz-Ţiriac, un jucător de top trei din piaţa asigurărilor, a subscris anul trecut prime în valoare de 927 milioane de lei (210 mil. euro), cu două procente peste nivelul din 2012, iar anul acesta compania şi-a bugetat venituri din prime de 950 milioane de lei.
 
WikiZF: Profilul companiei Allianz-Ţiriac
 
„Sub aspectul dimensiunii afacerilor, ţinta noastră pentru 2014 este să ajungem la venituri din prime de peste 950 milioane de lei. Ţinând cont de gradul ridicat de volatilitate a pieţei, asumarea acestei proiecţii are o condiţionalitate: sustenabilitatea. În privinţa profitabilităţii, ne-am stabilit drept obiectiv menţinerea tendinţei de îmbu­nătă­ţire a profitului operaţional“, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.