BRD a vândut în T1 de două ori mai multe credite de consum

Autor: Octavian Calei 25.03.2014
„Dobânzile la credite scad, există o tendinţă destul de clară confirmată de majoritatea băncilor la sfârşitul anului trecut şi începutul acesta de an. Băncile o ţin din promoţie în promoţie, este o competiţie destul de acerbă şi trebuie să ne adaptăm“, a spus Bogdan Spuza, director în cadrul BRD, la emisiunea ZF Live de luni 24 martie.
 
BRD, cea de-a doua bancă din sistem după activele deţinute, a înregistrat în primele trei luni ale anului 2014 o dublare a numărului de credite pe zona creditelor de nevoi personale acordate faţă de aceeaşi perioadă din 2013, potrivit oficialului BRD.
 
WikiZF: Profilul companiei  BRD - Groupe Societe Generale S.A.
 
Banca încearcă să atragă clienţi cu o promoţie la creditele de nevoi personale fără ipotecă, cu o dobândă efectivă de 10,7% pe an.