O româncă de 30 de ani coordonează marketingul din Europa al constructorului auto de lux McLaren

Autor: Cristina Roşca 26.03.2014

Raluca Novak are 30 de ani şi de nouă luni a preluat la Londra poziţia de marketing manager pentru Europa în cadrul McLaren Automotive, divizia de serie a constructorului auto de lux, unde este responsabilă pentru 11 pieţe de pe bătrânul continent. Anterior românca a lucrat timp de şase ani pentru producătorul de cosmetice L’Oréal la Bucureşti, iar poziţia de la McLaren este prima din industria auto pentru ea.



„Rolul meu actual pre­su­pune crearea şi dez­vol­ta­rea bran­dului deoarece deşi McLaren este foarte cunoscut pu­blicului în­deo­sebi pentru trecutul din Formula 1, divizia de maşini sport de lux de serie este doar în al pa­trulea an de existenţă.“ Constructorul McLaren este principalul concurent al Ferrari, preţul unei maşini fiind de câteva sute de mii de euro.
 
Raluca Novak spune astfel că în contextul în care compania a intrat recent în businessul de producţie de serie, divizia în cadrul căreia lucrează este un fel de start-up în interiorul unui grup bine întemeiat.