Afacerile Musette au depăşit 10 milioane de euro, iar compania vrea magazine la Londra, Berlin sau München

Autor: Cristina Roşca 07.04.2014

Producătorul de încălţăminte Musette, controlat de familia Bâtlan, care deţine 19 magazine în România şi alte nouă peste graniţe, a terminat anul trecut cu afaceri de 47 mil. lei (10,7 mil. euro), în creştere cu 22% faţă de anul trecut şi duble faţă de 2008, ultimul an de boom economic.



Pentru 2014 compania şi-a bugetat un avans similar al businessului, iar acţionarii au în plan deschiderea de magazine atât pe piaţa locală, cât şi în Marea Britanie (Lon­dra) şi Ger­ma­nia (Mün­chen sau Ber­lin).

„În 2008 con­sumul era „deşănţat“, iar în mediul de business oricine vindea un teren era considerat om de afaceri. Criza a făcut un lucru bun, respectiv a reaşezat valorile. Noi am suferit puţin în 2009, însă după un an ne-am dat seama de ce se întâmplă şi ne-am adaptat“, spune Alin Bâtlan, unul dintre acţionarii producătorului de încălţăminte, genţi şi accesorii Musette, care deţine două fabrici în România, una la Bucureşti şi una la Huşi.