eMag vrea să se extindă în afara României. Ce pieţe analizează retailerul online

Autor: Ioana Nita 10.04.2014

emag, cel mai mare retailer online din România, analizează posibilităţi de extindere în afara României, a declarat joi Iulian Stanciu, directorul executiv al companiei, la conferinţa la ZF Mobilio '14

"Noi ne uităm la zonele unde poztenţialul de creştere e foarte mare pentru noi.Şi loc foarte mult liber e în zonele emergente. Ne uităm la Serbia, Croaţia, Muntenegru, dar avem şi Ucraina şi Turcia. Turcia are un potenţial imens. În Ucraina la fel, iar acum deocamtă acolo sunt probleme", a spus Stanciu.

"Germania este o piaţă saturată. Acolo ca să reuşeşti trebuie ori să ai foarte mulţi bani ori să fii geniu. În ţările din Europa de Vest nu vom merge, dar în Europa Centrală sau în Grecia, ţările baltice am putea merge, dar sunt pe planul doi. Ucraina rămâne în plan", a mai precizat şeful emag.