VIDEO ZF Live. ”Este o corelaţie puternică între cât ar trebui să investeşti în marketing şi comunicare şi cât cresc vânzările”. Urmăriţi înregistrarea emisiunii de luni, 28 aprilie,cu Felix Tătaru, preşedinte GMP-Group

Ziarul Financiar 28.04.2014

”Există o corelaţie între cât ar trebui să investeşti în marketing şi comunicare şi cât cresc vânzările. Sunt categorii în care fără investiţie în advertising vânzările ar scădea foarte puternic. De exemplu, categoria berii sau categoria telecom-ului. Telecomul investeşte continuu, într-un ritm este de două campanii pe lună”, a declarat Felix Tătaru, în cadrul emisiunii ZF Live de pe 28 aprilie. 

”În interiorul industriei investiţiile sunt foarte mici în România. M-am uitat să văd şi din poziţia pe care o am la nivel global despre cum e cu investiţiile în România faţă de alte ţări. În România vorbim de 15 euro per cap de locuitor pe an. Media la nivelul UE este de 130 de euro”.