Magazinele Hervis au avut vânzări mai mari cu 3%, dar au trecut pe pierderi

Autor: Cristina Roşca 02.05.2014
Retailerul de echipamente sportive Hervis, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 13 magazine, a trecut în 2013 din nou pe pierderi după un an de plus.
 
Astfel, compania a înregistrat o pierdere netă de circa 50.000 de lei (11.000 de euro) în 2013 faţă de un profit de 1,7 mil. lei (0,4 mil. euro) în anul anterior.
 
În aceeaşi perioadă, afacerile companiei au crescut cu 3%, până la 70,2 mil. lei în contextul în care în 2013 Hervis a deschis un singur magazin nou, în Promenada Mall pe final de an. Acesta nu a prins astfel decât două luni întregi de funcţionare.
 
Cătălin Pozdarie, şeful retailerului de echipamente sportive, spunea recent că deşi lanţul de magazine pornise la drum cu aşteptări mari, anul trecut a fost dificil, iar 2014 se anunţă similar în contextul economic şi politic actual.