Şeful kika: Ne-am propus un plus de 15%, iar până acum anul arată mai bine decât ne-am aşteptat

Autor: Ioana David 07.05.2014
Lars Lund, country manager al retailerului de mobilă şi decoraţiuni interioare kika România, spune că începând din noiembrie anul trecut a observat o creştere de două cifre (double digit, peste 10%) a vânzărilor, ca urmare a unor schimbări în politica de marketing şi a preţurilor. Excepţie de la această evoluţie a fost numai în ianuarie când afacerile magazinului au crescut cu 8%, a mai spus şeful kika.
 
„Am plănuit (din no­iem­brie – n. red.) o schim­bare de mar­keting, cam­panii TV şi online şi scă­deri de preţuri. Scăderea preţurilor este strategia nostră pentru 2014. Comunicăm această strategie prin intermediul tuturor mediilor. (…) Im­ple­mentăm această strategie datorită cos­turilor logistice mai bune şi  puterii de cumpărare ge­nerate de gru­pul Steinhoff“, a adăugat Lars Lund.
 
Austriecii de la kika au deschis magazinul din zona de vest a Capitalei (la ieşirea pe autostrada Bucureşti – Piteşti) în decembrie 2008, chiar înainte de începerea crizei financiare, în urma unei investiţii de 31 milioane de euro.