Coca-Cola România şi Moldova are un nou director de marketing

Autor: Mădălina Dediu Panaete 07.05.2014
Nicoleta Eftimiu, un manager cu o experienţă de 11 ani în cadrul sistemului Coca-Cola, a fost numită începând cu 1 mai în funcţia de marketing manager pentru Coca-Cola România şi Moldova.  Anterior, ea a ocupat funcţia de sparkling soft drinks senior activation marketing manager în cadrul Coca-Cola România şi Moldova, având în grijă brandurile de băuturi carbonatate precum Coca-Cola, Sprite şi Fanta. Funcţia actuală a Nicoletei Eftimiu, 38 de ani, reprezintă o extindere a funcţiei anterioare, ea preluând în plus şi băuturile necarbonatate precum Cappy sau Nestea şi apa minerală Dorna, Izvorul Alb şi Poiana Negri.  Absolventă a ASE Bucureşti, managerul a mai activat şi în cadrul agenţiei Mercury Promotions, deţinând conturi precum P&G, SAB Miller, Nestle, Beiersdorf sau Kraft Foods. În România sistemul gigantului internaţional este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Afacerile îmbuteliatorului au fost în 2012 de circa 435 mil. euro.