Cel.ro a crescut anul trecut cu 25%, la 25 mil. euro. Retailerul atacă şi segmentul de asigurări auto

Autor: Adrian Seceleanu 12.05.2014
Compania Corsar Online, care administrează cel.ro,  unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT&C de pe piaţă, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 110 mil. lei (24,9 mil. euro), în creştere cu peste 20% faţă de anul precedent.

„Cifra de afaceri pe anul 2013 a fost de 110 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de 2012, iar numă­rul de comenzi procesate a crescut cu 47%“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, director general şi proprietar al Corsar Online.

În anul 2012 compania Corsar Online a avut afaceri de 89 mil. lei (aproape 20 mil. euro), în creştere cu 74% în lei faţă de nivelul de 51 mil. lei (12 mil. euro), fiind astfel al doilea jucător de pe piaţa locală de retail online IT&C, la mare distanţă faţă de liderul eMag.ro, care a avut afaceri de 153,7 mil. euro.

Compania vinde preponderent echipamente IT&C, dar a adăugat în ofertă anul trecut şi noi categorii de produse, de la cărţi şi filme până la generatoare electrice şi alte echipamente de bricolaj. Anul acesta retailerul estimează o creştere de 60% a afacerilor, inclusiv pe fondul expansiunii pe noi categorii de produse, a declarat Tiberiu Pop. „Creşterea pe care o aşteptăm pentru trimestrul al doilea este de minimum 35% , iar pentru tot anul ne aşteptăm să ne atingem targetul de creştere de 60%. Anul acesta vom intra şi noi pe vânzarea de asigurări RCA şi CASCO.“