Rompetrol: Am înregistrat o scădere uşoară a vânzărilor după acciză

Autor: Roxana Petrescu 13.05.2014

Rompetrol, al doilea jucător ca mărime din piaţa petrolieră locală, cu o reţea de peste 400 de benzinării, spune că scumpirea carburanţilor de la 1 aprilie a avut un impact relativ scăzut asupra vânzărilor, cererea din staţiile de alimentare fiind cu 1-3% mai mică decât în perioada similară a anului trecut.

„În decursul lunii aprilie, compania a înregistrat o uşoară scădere a cererii de carburanţi, între 1 şi 3% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atât pe segmentul de retail, cât şi comercial“, spun reprezentanţii Rompetrol, actualul KMG International.

De la 1 aprilie guvernul a luat decizia introducerii unei accize de 7 eurocenţi pe fiecare litru de carburant, ceea ce a însemnat o scumpire de 41 de bani pe litru, cea mai mare aplicată vreodată „peste noapte“.