Primii antreprenori români din online care şi-au vândut afacerile devin acum investitori

Autor: Ioana Nita 14.05.2014

Retargeting.ro, un start-up care ajută retailerii online să-şi crească vânzările, a primit o investiţie de 0,5 mil. euro

Retargeting.ro, un serviciu destinat magazinelor online prin inter­mediul căruia acestea îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, fondat de Rareş Bănescu, a primit o investiţie de 500.000 de euro de la antreprenorul Mugur Frunzetti, cunoscut în ultimii ani pe piaţă pentru floria.ro, o florărie online care a fost preluată la finele anului trecut de compania Zurich Broker.

Frunzetti va deţine în urma acestei investiţii 30% din acţiunile OMT Agency, firma care administrează Retar­geting.ro, iar Rareş Bănescu, fondatorul start-up-ului, va rămâne cu cu o participaţie de 65%, restul acţiu­nilor (5%) fiind deţinute de Andrei Valentin Badea, potrivit informaţiilor disponibile în Monitorul Oficial.