Topul celor mai mari lideri de pe piaţa de încălţăminte locală

Autor: Cristina Roşca 18.05.2014

Grupul german Deichmann, intrat pe piaţa locală în 2007, a devenit liderul retailului local de încălţăminte anul trecut după ce a depăşit Leonardo, o companie cu acţionariat românesc creată acum mai bine de două decenii.

Deichmann a mizat încă de la început pe o expansiune agre­sivă şi a ajuns în şapte ani liderul pieţei cu 65 de magazine şi afaceri de aproape 46 mil. euro la finalul anului trecut. Cifra de afaceri a fost calculată de ZF pe baza vân­zărilor nete şi a cifrei de afaceri din anii anteriori.

Următoarele poziţii în clasament sunt deţinute de Otter Distribution cu o cifră de afaceri de 21,5 milioane de euro, Peeraj Brand Inte­r­na­tional, companie prezentă pe piaţa locală cu peste 20 de magazine ale brandului de încăl­ţăminte CCC şi Benvenuti, retailerul orădean de încălţăminte şi marochinărie, care a încasat anul trecut 15,9 milioane de lei.