Site-ul de cupoane de reduceri Zumzi ţinteşte anul acesta venituri de peste 2 milioane de euro

Autor: Ioana Nita 16.05.2014

Zumzi, liderul pieţei locale de cupoane de reduceri, ţinteşte anul acesta venituri de peste 2 milioane de euro ca urmare a fuziunii cu grupul Kolectiva, dublu faţă de anul trecut, când valoarea comisioanelor încasate din vânzarea cupoanelor de reduceri s-a ridicat la un milion de euro.

În primul trimestru din 2014, Zumzi a înregistrat deja venituri de 600.000 de euro net, de peste două ori mai mult faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut. Cele mai multe dintre cupoanele de reduceri vândute fac parte din categoria produselor şi serviciilor destinate îngrijirii personale şi de înfrumuseţare.

„Anul acesta Zumzi va înregistra venituri cel puţin duble faţă de 2013, de peste 2 milioane de euro, pentru că se vor lua în calcul şi veniturile Kolectiva. În primele trei luni ale anului comisioanele au crescut la circa 600.000 de euro datorită intrării pe noi pieţe precum Ungaria, Slovenia, Croaţia şi Macedonia, ca urmare a fuziunii cu grupul Kolectiva“, a declarat pentru ZF Călin Fusu,  director executiv al grupului Neogen, din care face parte şi Zumzi.

La începutul acestui an, grupul Kolectiva, care cuprinde platformele de e-commerce ale companiei germane Rebate Networks şi care avea în România site-ul de cupoane de reduceri FunDeal, a intrat în acţionariatul Zumzi cu o participaţie de 40%. Restul de 60% din acţiuni sunt deţinute în continuare de Neogen.