Patru tineri au pariat 100.000 de euro pe o platformă online de schimburi de haine între femei

Autor: Cătălina Butan 25.05.2014

Patru tineri au investit 100.000 de euro într-o platformă online pentru servicii de schimb de produse şi au lansat deja un prim serviciu de schimb de haine, încălţăminte şi accesorii adresat exclusiv publicului feminin, flipster.ro. 

Targetul Flipster.ro este reprezentat de către doamnele care au garderoba plină de „haine luate sub impulsul cumpărăturilor, pe care nu le-au purtat pentru că nu au avut ocazia sau pentru că nu au cu ce să le asorteze“, a spus la ZF Live Marius Cristea, cofondator al Flipster.ro.

Fiecare utilizatoare care intră pe Flipster.ro postează fotografii şi descrieri ale obiectelor de îmbrăcăminte, încălţăminte şi ale accesoriilor pe care nu le poartă, care sunt fie noi, fie într-o condiţie bună. Utilizatoarele propun schimburi de produse şi stabilesc de comun acord data la care se face livrarea. „Nu există preţuri. Fiecare îşi postează hainele pe care nu le mai poartă, după care se discută în platformă schimbul“, a explicat antreprenorul. Flipster.ro are în prezent 1.000 de membre şi 10.000 de produse.  Costurile totale ale unui schimb încep de la 17 lei şi includ preţul livrării prin curier pentru un schimb de un singur obiect contra altui singur obiect (1:1) şi ajung la 23 de lei pentru un schimb 3:3. Autenti­ficarea pe flipster.ro se face prin intermediul reţelei de socializare Facebook.

Vedeti aici emisiunea integrala din data de 16 mai 2014