Topul mallurilor: Băneasa şi AFI Cotroceni atrag cei mai mulţi bani. Cinema-ul multiplex în care bucureştenii lasă 6 milioane de euro pe an
Topul centrelor comerciale din România în funcţie de cifra de afaceri realizată în 2013 este condus de proiectele Băneasa Shopping City şi AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, malluri care domină comerţul din Capitală şi atrag inclusiv clienţi din afara oraşului, potrivit unei analize a ZF.
Proiectul din Băneasa a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 41,6 mil. euro, în creştere cu 7% faţă de rezultatul din 2012, o contribuţie de circa 6 milioane de euro la acest rezultat având-o cinematograful Grand Cinema, ale cărui încasări din bilete şi servicii sunt contabilizate în contul aceleiaşi firme.
Magazinele mallului controlat de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte au avut anul trecut vânzări de 200 de milioane de euro fără a lua în calcul cifra de afaceri a magazinelor Carrefour sau Ikea, aceste companii având în proprietate spaţiile din Băneasa, astfel că nu raportează vânzările către reprezentanţii Băneasa Developments.