Topul mallurilor: Băneasa şi AFI Cotroceni atrag cei mai mulţi bani. Cinema-ul multiplex în care bucureştenii lasă 6 milioane de euro pe an

Autor: Cristi Moga 22.05.2014

Topul centrelor comerciale din România în funcţie de cifra de afaceri realizată în 2013 este condus de pro­iectele Bă­neasa Shopping City şi AFI Pa­lace Co­troceni din Bu­­cureşti, malluri care domină comerţul din Ca­pitală şi atrag inclusiv clienţi din afara oraşului, potrivit unei analize a ZF.

Proiectul din Băneasa a realizat anul tre­cut o cifră de afaceri de 41,6 mil. euro, în creş­tere cu 7% faţă de rezultatul din 2012, o con­tribuţie de circa 6 milioane de euro la acest rezultat având-o cinema­tograful Grand Cinema, ale cărui încasări din bilete şi ser­vicii sunt contabilizate în contul aceleiaşi firme.

Magazinele mallului controlat de oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte au avut anul trecut vânzări de 200 de milioane de euro fără a lua în calcul cifra de afaceri a magazinelor Carrefour sau Ikea, aceste companii având  în proprietate spaţiile din Băneasa, astfel că nu raportează vânzările către reprezen­tanţii Băneasa Developments.

WikiZF: Profilul companiei Carrefour