Coca-Cola HBC are un nou director de comunicare

Autor: Mădălina Dediu Panaete 22.05.2014

Mugurel Rădulescu, omul care a condus timp de aproximativ 13 ani din poziţia de public affairs and communications manager departamentul de comunicare al Coca-Cola HBC România şi Moldova, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a părăsit compania şi în prezent ocupă funcţia de public affairs head în cadrul producătorului de medicamente Sanofi România.

În locul lui, la conducerea departamentului de comu­nicare al Coca-Cola HBC România, cu afaceri de 435 mil. euro în 2012, a venit Irina Ionescu, un manager care a mai lucrat în cadrul sistemului Coca-Cola în perioada 1996-2007. Ea a ocupat atunci diverse funcţii în managementul regional al Coca-Cola. Între 2007 şi 2014, ea a condus propria firmă de consultanţă în afaceri şi management.

Aceasta nu este singura schimbare făcută de îmbute­liatorul de băuturi răcoritoare de la începutul acestui an. De la 1 iunie, Stephane Batoux, actualul director general al companiei, va fi înlocuit de Jaak Mikkel, 40 de ani, managerul care ocupă de doi ani funcţia de director general al companiei Pivara Skopje AD din Macedonia – un joint-venture între Coca-Cola HBC Macedonia şi producătorul de bere Heineken. Schimbări s-au produs de asemenea şi la departamentul de marketing şi financiar.

Sanofi-Aventis România face parte alături de compania Zentiva din grupul francez Sanofi-Aventis. Absolvent al Universităţii Politehnice Bucureşti, Mugurel Rădulescu are o experienţă de peste 15 ani în comunicare şi relaţii publice.

Compania a ocupat anul trecut locul doi pe piaţa farmaceutică locală, cu o cotă de piaţă de 7% şi vânzări de 827,5 milioane lei, fiind devansată de compania Roche, potrivit datelor Cegedim.