Unilever: România este acum o destinaţie bună pentru investiţii

Autor: Cristina Roşca 29.05.2014

Jarek Malinowski, executivul care conduce businessul de retail de circa 180 mil. euro al Unilever South Central Europe, spune că în prezent România este o desti­naţie bună pentru investiţii atât din punct de vedere economic, cât şi din punctul de vedere al forţei de muncă tinere bine pregătite.

„România se află pe locul trei în regiune în topul celor mai atrăgătoare ţări pentru investiţii, depăşind Ungaria. Mai mult, populaţia tânără este educată şi bine pregătită, astfel că piaţa locală este o destinaţie bună pentru investiţii.“

El nu dă însă detalii privind posibilitatea unei noi investiţii Unilever pe piaţa locală. Pe lângă businessul de retail compania deţine şi unităţi de producţie în România. Astfel, în judeţul Prahova sunt realizate produsele Dero (detergent), Rama, Delma (margarină), Knorr şi Delikat.

„Fabrica de la Ploieşti exportă peste 50% din producţie în peste 20 de ţări din întreaga lume.“