Afacerile Lukoil România au scăzut cu 17% anul trecut. Al treilea cel mai mare petrolist local riscă să-şi piardă poziţia din clasament în faţa ungurilor de la MOL

Autor: Roxana Petrescu 02.06.2014

Lukoil România, compania care deţine o reţea de benzinării formată din 300 de puncte de alimentare, a înregistrat o scădere a afacerilor de peste 17% anul trecut, după ce din 2009 businessul ruşilor crescuse treptat depăşind nivelul raportat înainte de izbucnirea crizei.

WikiZF: Profilul companiei Lukoil România

După această scădere, locul deţinut de ruşi, al treilea din comerţul cu carburanţi din România, se clatină în faţa rivalilor de la MOL care au depăşit şi ei pragul de un miliard de euro după preluarea benzinăriilor Agip.

Astfel, potrivit datelor trimise de Lukoil Ro­mâ­nia, firma care administrează reţeaua de benzinării a ru­şilor de pe piaţa locală, anul trecut compania a ajuns la afaceri de 4,97 mld. lei (1,12 mld. euro), cu 17% mai mici faţă de cele 6 mld. lei înregistrate în 2012.