Lego, distribuit în 200 de magazine, va avea şi două unităţi proprii

Autor: Cristina Roşca 03.06.2014

Jucăriile danezilor de la Lego au ajuns să fie prezente în circa 200 de hipermarketuri şi magazine specializate din România la circa doi ani de la intrarea directă pe piaţă a grupului. În acest context, afacerile companiei avansează cu peste 10% anual.

„Grupul Lego a încheiat 2013 cu o creştere a businessului de 10% faţă de anul precedent. Lego România a terminat anul cu o creştere peste media grupului“, spune Clau­dia Ganţu, associate marketing manager pentru România şi Bulgaria în cadrul Lego.

În 2012, primul an complet de funcţionare al companiei Lego România, aceasta a obţinut afaceri de 27 mil. lei (6 mil. euro) cu o echipă de doar nouă angajaţi. Anterior, timp de două decenii produsele Lego erau aduse în România prin intermediul unui distribuitor.

În urmă cu mai puţin de un an danezii şi-au deschis în parteneriat cu o companie locală şi primul magazin exclusiv Lego din România în mallul Promenada, iar în acest an este planificată o nouă unitate în mallul Polus din Cluj. Produ­se­le Lego au preţuri ce pornesc de la câteva zeci de lei şi merg până la câteva sute. Conform companiei de cercetare de piaţă Nielsen, care acoperă 30% din piaţa de jucării, pre­ţul mediu al unui set Lego achiziţionat este sub 100 lei.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- date despre subsidiara din România, date financiare 

- opinia Clau­diei Ganţu despre afacerile companiei şi planurile de extindere; informaţii despre preţurile seturilor Lego 

- date despre numărul de angajaţi de pe piaţa din România 

- date despre piaşa de jucării ; cele mai vândute produse ; structura pieţei