Francezii de la Michelin şi-au dublat profitul pe piaţa locală
Autor:
Bogdan Alecu
04.06.2014
Michelin România, compania care coordonează atât cele trei fabrici de anvelope din România, cât şi activitatea comercială în Europa Centrală şi de Sud, inclusiv pentru piaţa locală, a atins anul trecut cel mai mare profit din ultimii şase ani, de 18 milioane de euro, potrivit datelor de la Registrul Comerţului, în creştere cu 121% comparativ cu anul anterior.
Cifra de afaceri a producătorului de anvelope a urcat cu 0,5% în 2013 comparativ cu anul anterior, la 481 de milioane de euro. Revenirea pe creştere vine după ce în 2012 compania a scăzut cu 6% faţă de anul precedent, la 478 mil. euro. Maximul istoric a fost atins în 2011, când Michelin a avut afaceri de 507 mil. euro.
WikiZF: Profilul companiei Michelin România S.A.
Compania franceză a mutat de la 1 ianuarie 2014 centrul operaţiunilor din regiune la Bucureşti, de unde va fi coordonată activitatea grupului francez din Ungaria, Grecia, Serbia, ţările din fosta Iugoslavie, inclusiv Slovenia.