Achiziţia unei fabrici revine în atenţia nemţilor de la Müller

Autor: Mădălina Dediu Panaete 04.06.2014
Müller Dairy România, filiala locală a grupului ger­man cu acelaşi nume, aşteaptă în acest an o creştere a cifrei de afaceri cu 20%, până la 62 mil. lei (în jur de 13-14 mil. euro), compania începând anul acesta colaborarea cu un producător de lactate din România pentru fabricarea unei mărci de caşcaval.
 
Restul produselor din portofoliul companiei precum lapte sau iaurt sunt importate.
 
Prin lansarea brandului Das Kaskaval, Müller a intrat pe piaţa brânzeturilor, un segment dominat de germanii de la Hochland şi de Delaco Distribution.
 
„Până la finalul anului vrem să atingem o cotă de piaţă de 3% pe segmentul brânzeturilor şi luăm în calcul şi lansarea altor produse, dar mai întâi să vedem cum va evolua acesta“, a declarat Tzafrir Granat, cel care conduce de la începutul anului 2011 operaţiunile Müller de pe plan local. Anterior, el a ocupat funcţia de director de marketing în cadrul aceleiaşi companii.