ICEEfest 2014, în cifre: 54 de companii majore, 72 de speakeri şi peste 30 de ore de know-how

Ziarul Financiar 10.06.2014

În total vor fi 22 de sesiuni, care acoperă teme precum tendinţele globale şi regionale, prezentate de mari playeri precum Yahoo, Facebook, Google, Twitter, Microsoft şi specializari concrete precum e-commerce şi performance marketing; conţinut online, content de brand şi storytelling (cu Der Spiegel, BBC, Forbes, UpComing şi alţi jucători importanţi); programmatic trading şi automatizarea vânzării şi cumpărării de publicitate online (AppNexus, Xaxis, Nugg.ad, DataXu etc), la care se adaugă mobile marketing (Windows Phone, Shazam etc), start-ups şi alte subiecte la zi.

Peste 30 de ore vor totaliza sesiunile de pe scenele ICEEfest, fiind asteptaţi peste 1.500 de participanţi din 9 ţări.

Mari agenţii de publicitate, jucători importanţi din industria digitală şi sute de specialişti vor veni pentru ICEEfest, care are şi o parte distractivă constând în premiile IAB MIXX Awards, petreceri, spectacole de stand-up comedy, precum şi seara filmului viral "Viral Movie Night".

ICEEfest este organizat deThinkDigital, în parteneriat cu Orange. Festivalul a ajuns anul acesta la cea de-a 3-a ediţie şi se va desfăşura din nou la Grand Cinema&More din cadrul Băneasa Shopping City, joi 12 şi vineri 13 iunie, săptămâna aceasta.

Ultimele bilete disponibile se găsesc pe site-ul oficial al evenimentului: www.ICEEfest.com