Un retailer de fashion le permite clienţilor să folosească hainele pentru o zi înainte de a le cumpăra

Autor: Alexandru Nanu 20.06.2014

Magazinul japonez de îmbrăcăminte GU şi-a anunţat recent că clienţii pot încerca gratuit până la trei haine pe care le pot purta întreaga zi, cu condiţia să le returneze până la închiderea programului, scrie Yahoo News.

Deşi poate neobişnuită, acestă politică are sens pentru brand-ul GU deţinut de lanţul de magazine Uniqlo, care încearcă să reducă numărul cumpărătorilor care după achiziţia unui produs se răzgândesc şi îl returnează.

Deşi politica GU este revolutionară, pentru un magazin de vânzare cu amănuntul, nu este atât de revoluţionară pentru magazinele online. Multe dinte magazinele online de îmbrăcăminte şi accesorii folosesc deja "testul pentru un timp de gândire înainte de a cumpăra". Marca de ochelari Warby Parker, le trimite clienţilor cinci perechi de ochelari şi le dă cinci zile pentru a alege pe cea care doresc să o păstreze.

Noua idee GU nu este facilă doar pentru cumpărători, ci şi pentru companii. Reducerea numărului de declaraţii economiseşte timp şi bani pentru companii.