Vodafone a deschis în Capitală un nou centru, de servicii de IT şi de suport, în care va angaja 2.000 de oameni

Autor: Adrian Seceleanu 03.07.2014

Întrebările puse de clienţi din cinci ţări, printre care şi din Marea Britanie şi Germania, în legătură cu factura sau cu serviciile Vodafone, vor primi răspuns de la echipa din Bucureşti, care va furniza şi servicii de IT, inclusiv pentru sediul central al grupului britanic.



Grupul britanic Vodafone, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii din lume, a decis să transfere în România activităţile de suport IT şi de relaţii cu clienţii furnizate sediului central şi subsidiarelor din cinci ţări, astfel că va angaja cel puţin 2.000 de români în următorii trei ani la noul centru de servicii deschis la Bucureşti, a declarat, într-o conferinţă Ravinder Takkar, directorul executiv al filialei locale a Vodafone.

„A existat o competiţie strânsă între ţările în care Vodafone are operaţiuni pentru deschiderea centrului. A fost ca o competiţie la Olimpiadă“, a declarat Takkar.

Decizia de a deschide acest centru în România a fost luată în condiţiile în care centrul de supraveghere a reţelelor deschis anterior la Bucureşti, de unde e monitorizată infrastructura prin care sunt furnizate servicii pentru 90 de milioane de clienţi, a avut rezultate foarte bune, a declarat şeful Vodafone România. Centrul de supraveghere a reţelelor are circa 500 de angajaţi. O parte din costurile de dezvoltare a centrului vor fi acoperite de statul român prin schema de ajutor de stat lansată pentru a sprijini activitatea de inovaţie şi cercetare-dezvoltare. Vodafone Tech­no­logies România SRL, compania care va opera centrul de servicii, a primit acordul pentru un ajutor de stat de 8,19 mil. euro în data de 27 iunie, conform datelor de pe pagina web a Ministerului Finanţelor. Ajutorul este acordat pentru a crea un număr de 450 de locuri de muncă.