VIDEO ZF Live. Drumul pe scara socială în funcţie de maşina pe care o ai. Urmăriţi ZF Live de joi, 3 iulie, cu Mihaela Tudorică, Bentley şi Lamborghini

Ziarul Financiar 03.07.2014

Urmăriţi ZF Live de joi, 3 iulie, cu Mihaela Tudorică, brand manager Bentley şi Lamborghini

Apetitul românilor pentru maşinile de lux a crescut faţă de perioda dinainte de criză, cele mai importante pârghii de creştere fiind gama largă de modele şi motorizările care şi-au lărgit paleta de disponibilitate, a declarat la ZF Live Mihaela Tudorică, brand manager Bentley şi Lamborghini.

"România este o ţară care îşi permite astfel de maşini. Am observat un trend constat, pe parcursul ultimilor doi ani, însă am putea avea creşteri notabile pe Lamborghini, odată cu apariţia noului model Huracan", a spus Tudorică.

Ea a precizat că cei 14 clienţi care au achiziţionat unul dintre produsele puse la dispoziţie de cele două showroom-uri sunt antreprenori, cu vârste cuprinse între 27 şi 70 de ani.

.