Mihaela Tudorică, brand manager Bentley şi Lamborghini: „În România piaţa de lux şi superlux are potenţial. Avem clienţi care întreabă de Bugatti“
Autori:
Bogdan Alecu
,
Luciana Georgescu
04.07.2014
Milionarii României îşi diversifică în continuare colecţia de automobile exclusiviste, iar pentru importatorii acestora miza nu o mai reprezintă numai maşinile de două-trei sute de mii de euro, ci mai ales cele de peste un milion de euro, cum este cazul mărcii Bugatti.
„Noi putem vinde oricând Bugatti în România. Am organizat inclusiv un eveniment pentru potenţialii clienţi. În urma acestuia, avem un client ce doreşte achiziţia unui Bugatti Veyron pre-owned“, a spus Mihaela Tudorică, brand manager pentru mărcile Bentley şi Lamborghini în cadrul Porsche Inter Auto (PIA).
În cazul în care preţul unui Bugatti Veyron Grand Vitesse nou depăşeşte două milioane de euro, fără taxe, în cazul unui Veyron deţinut anterior, preţul scade spre un milion de euro.