Albalact a lansat un iaurt pentru bărbaţi

Autor: Mădălina Dediu Panaete 10.07.2014

Albalact, cel mai mare producător de lactate cu acţionariat majoritar românesc, a lansat Zuzu Max, un iaurt cu un procent mai mare de grăsime şi destinat bărbaţilor.  

“Zuzu Max se adresează cu preponderenţă segmentului masculin, un segment aproape ignorat pe piaţa autohtonă a iaurturilor, în condiţiile în care 48% din populaţia din România este de sex masculin. Zuzu MAX nu a apărut întâmplător, el este un răspuns la insight-urile pe care le avem de la consumatori”, a declarat Cristina Miclea, director de marketing Albalact.

Ea spune că studiile pe care Albalact le-a realizat au arătat că există o nemulţumire în rândul populaţiei masculine legată de faptul că brandurile din categoria iaurt se adresează în special femeilor.

Bărbaţii se raportează în alt fel la categoria iaurt, pentru ei gustul bun este dat cremozitate şi de conţinutul de grăsime. Iar un stil de viaţă sănătos nu exclude produse cu conţinut mai mare de grăsimi, cu atât mai mult cu cât vorbim despre un iaurt - prin definiţie un aliment sănătos. Astfel, le-am adus bărbaţilor ceea ce şi-au dorit”, a continuat ea.

Portofoliul Zuzu Max cuprinde: iaurt natur 10% grăsime (300 de grame si 140 grame) şi iaurt cu fructe 4% grăsime (125 grame) în şapte sortimente: iaurt cu căpşuni, iaurt cu mure şi zmeură, iaurt cu afine, iaurt cu cireşe, iaurt cu mere şi pere, iaurt cu mango şi iaurt cu piersici.

Zuzu Max este unul dintre produsele lansate de Albalact anul acesta, după ce a încheiat investiţii de aproximativ opt milioane de euro în modernizarea şi extinderea capacităţii de producţie a fabricii de la Oiejdea, din judeţul Alba. Investiţiile au fost gândite să susţină creşterea companiei în următorii ani şi să-i consolideze poziţia pe diverse segmente de piaţă. Prima inovaţie pe care compania a făcut-o în 2014 a vizat portofoliul de lapte şi a adus în România un alt tip de ambalaj un– bidonul de plastic cu mâner de 1,8 litri, pentru laptele Zuzu pasteurizat. Albalact a schimbat linia de ambalare şi pentru iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia nouă a introdus un nou ambalaj în portofoliu - paharul de plastic pătrat cu gramaj mic.

Zuzu este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Albalact, companie cu afaceri de circa 96 milioane de euro anul trecut. Zuzu reprezintă circa 37% din afacerile Albalact.