VentureConnect: România este ţara cu multe idei bune, dar care nu sunt puse în practică

Autor: Luciana Georgescu 11.07.2014
Antreprenorii care caută finanţare pentru diverse start-up-uri ar trebui să aibă în ve­dere o serie de lucruri intangibile, precum ca­nalele de marketing, experienţa in­ves­tito­ri­lor în domeniu şi întreaga reţea care poate ajuta compania să devină com­pe­ti­tivă, şi nu doar sumele de bani care intră în com­panie, a declarat la ZF Live Ana Maria Andronic, cofondatoarea fundaţiei VentureConnect.
 
„Lucrurile intangibile care contribuie la va­loarea companiilor reprezintă de fapt cel mai mare câştig al antreprenorilor care obţin fi­nanţare“, a spus Andronic.
 
Un număr de 10 firme şi antreprenori - re­pre­zentând start-up-uri sau companii cu vechi­me pe piaţă - au încercat luni, 7 iulie, să atra­gă interesul investitorilor din România şi străinătate în cadrul celei de-a noua ediţii a VentureConnect, un eveniment care pune fa­ţă în faţă antreprenori din IT şi online cu investitori.
 
Mario Vasilescu, CEO şi cofondator Rewordly, prezent şi el la ZF Live, este de păre­re că România este o ţară cu multe idei bu­ne, care însă nu sunt puse în practică din cau­za numărului insuficient de resurse. „O idee care nu este pusă în practică rămâne doar o idee. Un start-up presupune 80% exe­cuţia ideii.“