Bricostore a avut pierderi record în anul preluării de către grupul Kingfisher

Autor: Cristi Moga 15.07.2014
Bricostore România, firma care operează magazinele Bri­costore şi Brico Depot de pe piaţa locală, a înregistrat în 2013 vânzări de 142,7 mil. euro, în scădere cu circa 1% faţă de anul precedent, şi o pierdere netă record de 17,3 mil. euro, potrivit bilanţului depus pe site-ul Ministerului Finan­ţelor.
 
WikiZF: Profilul companiei Bricostore România
 
Acestea sunt rezultatele raportate de companie în anul de „tranziţie“ în care familia Bresson a cedat controlul reţelei lo­cale către grupul britanic Kingfisher, care la începutul acestui an a transformat două dintre cele 15 magazine Bricostore în depozite sub denumirea Brico Depot.
 
Pierderile raportate în 2013 sunt de cinci ori mai mari faţă de re­zul­tatul negativ de 3,2 mil. euro din 2012, în timp ce cifra de afaceri a com­paniei s-a menţinut constantă în ultimii trei ani. Cel mai bun an pentru Bri­cos­tore România a fost de departe 2008, când cu opt magazine opera­ţio­nale şi cinci deschise în acel an compania a realizat vânzări de 244 de milioane de euro şi un profit net de 26,6 milioane de euro.