Radu Ionescu, Kinecto: online-ul prinde din urmă televiziunea şi metodele tradiţionale de promovare

Autor: Luciana Georgescu 15.07.2014
Marketingul digital s-a transformat într-un canal de promovare de masă, in­ter­valul de timp petrecut de consumatori pe internet pentru a accesa conţinut digital fiind similar cu cel petrecut la televizor.
 
Trendul ascen­dent a fost determinat de progresul teh­nologiei şi de utilizarea de către agenţii a unor soluţii care permit analizarea unor cantităţi semnificative de date (soluţii de tip Big Data), a declarat la ZF Live Radu Ionescu, managing director al agenţiei digitale Kinecto.
 
„Este o diferenţă foarte mare între ce se în­tâmpla în digital în urmă cu zece ani şi si­tuaţia din prezent. Big data reprezintă un vo­lum mare de date, provenit din traficul utili­za­to­rilor şi interacţiunile pe care ei le fac pe in­ter­net, care ulterior pot fi folosite pentru per­so­nalizarea reclamelor în funcţie de com­porta­mentul lor“, a spus Ionescu.