Shaormeriile Calif, cele mai în vogă din Bucureşti, vor afaceri de un milion de euro
Shaormeriile Calif, unele dintre cele mai „în vogă“ din Capitală în prezent, au zilnic 450 de clienţi care lasă la casă între 15 şi 17 lei.
Cu trei localuri deschise în Bucureşti - unu în centrul istoric, unu în cartierul dormitor Militari şi un al treilea în zona Piaţa Iancului - acţionarii estimează pentru acest an afaceri de 1 milion de euro. Calif este un business controlat de trei români, Radu Tănase, Bogdan Jantea şi Alexandru Stoichiţoiu.
Planurile lor nu se opresc însă aici, vor să „cucerească Bucureştiul“ cu încă o shaormerie în nordul Bucureştiului, una în zona de sud şi o alta într-unul dintre cele mai populare malluri din Capitală. Apoi vor pune pe listă şi provincia.
„Fiecare client lasă în medie între 15 şi 17 lei la casă, cifrele variind în funcţie de sezon. Vara se mănâncă mai puţin, suntem un business meteosensibil. Dacă spre exemplu plouă o jumătate de oră, am pierdut ziua aia ca business“, spune Radu Tănase, unul dintre cei trei acţionari ai Calif.
Cele mai cumpărate produse sunt dil Kebab (10-14 lei), maxi dil (12-16 lei) şi kebab de pui în lipie mică (12 lei).
„În urmă cu un an eram doar câţiva curioşi care încercam Calif, acum trebuie să stăm minute bune până să mâncăm pentru că mereu este coadă“, spune Gabriel (29 de ani). Deşi activează la fel ca şi celelalte shaormerii pe segmentul fast-food - mâncare servită rapid, Calif a optat pentru restaurante clasice, unde se poate sta la masă.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- declaraţia lui Radu Tănase privind strategia de alegere a spaţiilor; opinia lui despre Centrul Vechi şi schimbarea tipologiei clienţilor
- date despre ultimul local deschis, în Militari; unitatea de producţie, sursa ingredientelor
- strategia de extindere la nivelul Capitalei, topul celor trei unităţi deschise după vânzări ;