Shaormeriile Calif, cele mai în vogă din Bucureşti, vor afaceri de un milion de euro

Autor: Cristina Roşca 15.07.2014

Shaormeriile Calif, unele dintre ce­le mai „în vogă“ din Capitală în pre­zent, au zilnic 450 de clienţi care lasă la ca­să între 15 şi 17 lei.

Cu trei localuri des­chise în Bucureşti - unu în cen­trul istoric, unu în car­tierul dor­mitor Mili­tari şi un al treilea în zona Piaţa Iancului - ac­ţionarii estimează pen­tru acest an afa­ceri de 1 milion de euro. Calif este un business con­tro­lat de trei români, Radu Tăna­se, Bogdan Jantea şi Ale­xandru Stoi­chiţoiu.

Planurile lor nu se opresc însă aici, vor să „cuce­rească Bucureştiul“ cu încă o shaormerie în nordul Bucureştiului, una în zona de sud şi o alta într-unul din­tre cele mai populare malluri din Ca­pitală. Apoi vor pune pe listă şi provincia.

„Fiecare client lasă în medie între 15 şi 17 lei la casă, cifrele variind în func­ţie de sezon. Vara se mănâncă mai pu­ţin, suntem un business meteosen­si­bil. Dacă spre exemplu plouă o jumă­tate de oră, am pierdut zi­ua aia ca busi­ness“, spu­ne Radu Tănase, unul dintre cei trei acţio­nari ai Calif.

Cele mai cum­pă­rate produse sunt dil Kebab (10-14 lei), maxi dil (12-16 lei) şi kebab de pui în lipie mică (12 lei).

„În urmă cu un an eram doar câţiva cu­rioşi care încercam Calif, acum tre­bu­ie să stăm minute bune până să mân­căm pentru că mereu este coadă“, spu­ne Gabriel (29 de ani). Deşi activează la fel ca şi celelalte shaormerii pe seg­men­tul fast-food - mâncare servită ra­pid, Calif a optat pentru restaurante clasi­ce, unde se poate sta la masă.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- declaraţia lui Radu Tănase privind strategia de alegere a spaţiilor; opinia lui despre Centrul Vechi şi schimbarea tipologiei clienţilor 

- date despre ultimul local deschis, în Militari; unitatea de producţie, sursa ingredientelor 

- strategia de extindere la nivelul Capitalei, topul celor trei unităţi deschise după vânzări ;