EMag va implementa o soluţie de HR furnizată de Romanian Software

Autor: Ioana Nita 16.07.2014

EMag, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, a semnat un contract cu Romanian Software pentru implementarea soluţiei „Human Resources Planning“ care va automatiza şi integra toate procesele de resurse umane din companie. „EMag a făcut acest pas în conextul unui demers de eficientizare a proceselor la nivelul întregii companii, din nevoia de a creşte performanţa, simplificând modul de lucru şi crescând nivelul şi calitatea comunicării“, au declarat oficialii Romanian Software.

În cadrul acestui proiect, Romanian Software a preluat practica de salarizare şi administrare de personal şi a pus la dispoziţia eMag toate instrumentele platformei „Human Resources Planning“. Cu ajutorul acestei soluţii, angajaţii eMag implicaţi în activitatea de administrare de personal vor avea acces la baza de date a salariaţilor şi la o serie de informaţii şi documente, precum contracte pe perioadă determinată cu data de final în următoarea lună, salariaţi a căror perioadă de probă expiră sau sesiuni de medicina muncii care trebuie organizate în următoarea perioadă.

De asemenea, toţi angajaţii companiei vor avea acces, prin spaţiul personal Me - Employee Self Service, la documentele scanate din dosarul de personal, informaţii salariale, acces la joburile vacante din companie, detalii despre training-urile la care vor participa, sesiunile de evaluare în care sunt implicaţi. Pontarea salariaţilor se va face prin aplicaţia Time Management, iar recrutorii vor putea păstra o bază de date a candidaţilor prin aplicaţia Recruitment Management. Soluţia oferită de Romanian Software vine de asemenea cu o aplicaţie pentru traininguri (Training Management) şi pentru evaluarea performanţelor angajaţilor – Performance Management. Romanian Software SRL a avut anul trecut afaceri de 670.000 de euro, un profit net de 2.500 de euro şi un număr mediu de 28 de angajaţi. Compania este deţinută în mod egal de Cătălin şi Gabriela Dragomirescu.