Noriel lansează supermarketurile pentru bebeluşi

Autor: Cristina Rosca 25.07.2014

Lanţul de magazine de jucării Noriel, controlat de familia Constantinescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 18 milioane de euro (fără TVA) şi şi-a bugetat pentru acest an un avans de 40%, potrivit lui Cris­tian Constantinescu, unul dintre acţionari.

Datele nu sunt disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe, ultimul an pentru care există informaţii publice fiind 2011, însă de atunci reţeaua s-a dublat. În prezent sub brandul Noriel sunt deschise 43 de magazine în oraşele cu peste 100.000 de locuitori din toată ţara.

„Pentru businessul de retail ne-am bugetat o creştere de 40% în 2014, până la 25 mil. euro, avansul urmând a fi susţinut atât de lansarea noului format de supermarketuri pentru bebeluşi care va prinde ultimul trimestru din an, cel mai bun pentru comerţ, cât şi de vânzările magazinelor existente. Avem creştere like-for-like şi astfel câştigăm cotă de piaţă“, spune Cristian Constantinescu.

Grupul Noriel deţine, pe lângă reţeaua de retail, o fabrică de jocuri şi puzzle-uri în judeţul Prahova şi o companie de distribuţie prin intermediul căreia „alimentează“ cu jucării hipermarketurile, supermarketurile şi magazinele specializate din toată ţara. Fabrica a avut afaceri de 2,5 mil. lei anul trecut, iar compania de distribuţie nu şi-a depus bilanţul după 2011, când avea 31,5 mil. lei.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- ponderea magazinelor proprii în încasări, planuri de investiţii, extiderea reţelei

- planurile privind noul format, de dimensiuni mai mari. zonele targetate pentru aceste investiţii

- opinia lui Cristian COnstantinescu despre piaţa locală de jucării, competitori, cele mai importante segmente