H&M aduce în România un nou brand de modă care să se bată cu Massimo Dutti al rivalilor de la Inditex

Autor: Cristina Roşca 02.08.2014
Grupul suedez H&M, prezent în România cu brandul cu acelaşi nume din primăvara lui 2011, va aduce începând cu această toamnă şi brandul Cos, compania purtând negocieri cu centrele co­mer­ciale din nordul Capitalei – Băneasa Shop­ping City şi Promenada -, potrivit mai multor surse din piaţă.
 
 
Reprezentanţii companiei nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind noul brand.
 
H&M, unul dintre cele mai popu­lare şi mai cu­nos­cute grupuri la nivel mondial, are în total în por­to­foliu şapte branduri, iar al şap­te­lea, „&Other Stories“, a fost anunţat în 2013. H&M este cu­nos­cut pentru brandul cu acelaşi nume, lan­sat şi pe piaţa locală în urmă cu mai bine de trei ani, după cinci ani de tatonări. Sub um­brela Hennes&Mauritz se găsesc însă şi Cos, Monki, Weekday, Cheap Monday şi H&M Home. De altfel, puţini sunt cei care ştiu că H&M are şi alte „branduri-surori“ mai puţin cunoscute.
 
Lansat pe piaţă în 2007, brandul Cos este al doilea cel mai important pentru grup ca număr de magazine unde este prezent -circa 100 de magazine pe 23 de pieţe la nivel mondial. De altfel, la nivelul Europei Centrale şi de Est, România este a doua piaţă unde se lansează brandul, după Polonia.
 

Prin comparaţie, H&M are peste 3.000 de magazine dintr-un total de 3.300. Brandul-fanion este de altfel prezent în aproape toate colţurile lumii.