Valoarea anunţurilor publicate pe tocmai.ro în 5 ani depăşeşte 100 de miliarde de euro

Autor: Ioana Nita 05.08.2014
Platforma de anunţuri tocmai.ro, care face parte din grupul norvegian Schibsted, a publicat în decurs de cinci ani, de lansarea site-ului în România şi până în prezent, peste 15 milioane de anunţuri în valoare totală de 460 mld. lei (circa 103 mld. euro). Dintre acestea, 3 milioane de anunţuri în valoare de 150 mld. lei (33 mld. euro) au fost înregistrate în prima jumătate a acestui an. Cel mai mare preţ cerut până acum pe platforma de anunţuri este cel al unei case din Bucureşti, amplasată în Parcul Carol, cotată la 5,65 mil. euro. Tocmai.ro este cel mai mare site de anunţuri online de pe piaţa locală, cu aproape 4.000.000 de vizitatori unici în fiecare lună.
 
Spre exemplu, în luna iulie 2014, tocmai. ro a avut 3.394.786  vizitatori unici, în timp ce olx.ro, principalul concurent, a avut 2.778.261 vizitatori unici, potrivit datelor funizate de Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI). în această zonă activează şi site-ul okazii.ro, care include însă mai multe funcţionalităţi faţă de un site de anunţuri online, fiind practic o platformă de comerţ. Site-ul tocmai.ro este operat în România de compania Sibmedia Interactive, iar din grupul norvegian din care face parte - Schibsted, deţine site-uri în peste 40 de ţări, fiind cel mai mare jucător de pe piaţa de anunţuri online din Europa.