Misiunea noului şef al kika este deschiderea de noi magazine. "Pe o piaţă de 20 de milioane de oameni este loc pentru a aduce alte branduri."

Autor: Ioana David 13.08.2014
Akos Forras, care la finalul lunii mai a preluat poziţia de country manager al kika România, companie care operează un magazin de mobilă şi decoraţiuni interioare în zona de vest a Capitalei, spune că România este o piaţă destul de „goală“ pentru gru­pul Steinhoff, din care face parte, iar o singură unitate nu este suficientă.

„România este destul de goală pentru Steinhoff pentru că aveam doar un magazin aici, care a fost deschis în urmă cu şase ani. Pe o piaţă de 20 de milioane de oameni este loc pentru a aduce alte branduri, pentru a deschide noi magazine. În Europa de Est, după Polonia, aceasta este a doua piaţă ca număr de locuitori, puterea de cumpărare este mai scăzută, dar există oraşe puternice pe care le luăm în considerare pentru dezvoltare“, a mai spus noul şef al kika România.

kika este prezentă pe o piaţă de 750 milioane de euro, care a scăzut în fiecare din ultimii ani, dar care pentru prima dată în 2014 a dat semne de revenire. Kika este unul dintre marii retaileri locali de mobilă, care anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 10,3 mil. euro.

„În următoarele şase luni una dintre sarcinile mele va fi să realizez un plan strategic pentru Ro­mânia, aşa că analizăm piaţa. (...) Kika a investit în România în pământ şi analizăm care sunt cele mai bune locuri pentru a ne dezvolta businessul. Cu siguranţă un singur magazin pentru România nu este suficient“, a mai spus Forras.