Schimbarea hipermarketului a tras în jos vânzările AFI Palace Cotroceni

Autor: Cristi Moga 19.08.2014
Vânzările magazinelor din cadrul mallului AFI Pa­la­ce Cotroceni din Bucureşti au scăzut în prima jumă­tate a acestui an cu 3,1%, până la 92,3 mil. euro, po­trivit Me­dia­fax, fiind afectate de procesul de tran­sfor­mare a fos­tului magazin Real într-un hipermarket Auchan, pro­ces de­rulat ca urmare a achiziţiei realizate de reţeaua fran­ceză.
 
Auchan a finalizat la începutul lunii aprilie procesul de redenumire a celor 20 de magazine Real cumpărate în Ro­mânia, ultima unitate remodelată fiind chiar cea din ca­dru­lui mallului AFI Palace Cotroceni, deţinut de grupul israe­lian AFI Europe.
 
„În general, a fost o creştere a vânzărilor, dar pe fondul transformării magazinului Real în Auchan vânzările hiper­marketului nu au ajuns deocamdată la nivelul din anul precedent. Ne aşteptăm ca vânzările hipermarketului să crească în următoarele luni pe măsură ce clienţii se vor obişnui cu schimbarea“, a declarat David Hay, CEO al AFI Europe România.
 
Odată cu preluarea Auchan, hipermarketul din cadrul mallului de la Cotroceni nu mai are program non-stop, ca în perioada Real, fiind închis între orele 1.00 şi 8.00.