Clienţii Cosmote şi Romtelecom pot comanda produse şi pune întrebări despre servicii prin chat

Autor: Adrian Seceleanu 22.08.2014
Companiile Cosmote şi Romtelecom, care fac parte din acelaşi grup, au lansat în această lună pe paginile web proprii un serviciu de chat prin intermediul căruia clienţii operatorilor pot comanda produse, pot pune întrebări sau solicita asistenţă reprezentanţilor celor două companii. „Serviciul «Live Chat» a fost lansat pe site-ul Romtelecom în data de 12 august, iar pe site-ul Cosmote în data de 14 august”, au precizat reprezentanţii grupului. „Am lansat această facilitate din dorinţa de a îmbunătăţi experienţa oferită clienţilor noştri, aceasta fiind o altă modalitate prin care răspundem în timp real solicitărilor venite din partea acestora. Practic, prin această nouă funcţionalitate ne aliniem la standardele magazinelor online de top”, au adăugat reprezentanţii grupului de operatori. Cei doi operatori, care urmează să treacă în mai puţin de o lună la un singur brand - Telekom România -, au avut anul trecut un rulaj anual de peste un miliard de euro.