Saint-Gobain Rigips: „Piaţa de construcţii are pulsaţii conjuncturale şi inconsistente“

Autor: Andreea Neferu 25.08.2014
Producătorul de materiale de construcţii Saint-Gobain Construction Products, subsidiara locală a grupului francez Saint-Gobain, a încheiat primul semestru al acestui an cu un rulaj similar celui înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
 
„Deşi proiectele din domeniul rezidenţial au crescut semnificativ în prima jumătate a acestui an, mai ales pe partea de renovări, cele din alte segmente au cunoscut o scădere netă faţă de anii trecuţi. (…) Estimăm că piaţa de profil va rămâne cel mult la un nivel similar cu cel al anului 2013“, spune Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Construction Products - Rigips Business Unit.
 
Astfel, dacă lucrările din zona rezidenţială au înregistrat un plus de 41,2% în primul semestru, cele din infrastructură au consemnat o scădere de aproape 27%, arată datele de la Statistică.
 
Saint-Gobain Construction Products a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 240 de milioane de lei (54,3 milioane de euro), iar pentru anul acesta Hariton estimează că rulajul va creşte uşor, „cu câteva procente“.