Cele cinci lanţuri de magazine care permit şi comenzi online

Autor: Adrian Seceleanu 30.08.2014

Doar cinci din cele 12 mari lanţuri de magazine dezvoltate în retailul modern românesc au şi servicii de comandă online, ultimul intrat pe acest segment fiind Mega Image, în parteneriat cu eMag. 

Astfel, clienţii eMag, cel mai mare retailer online local, care a ajuns în 13 ani la un business de aproape 200 mil. euro comercializând în principal echipamente IT&C, pot comanda de săptămâna trecută şi produse precum ulei, mălai, carne, apă minerală sau morcovi şi lămâi, odată cu deschiderea unui „supermarket online“, în urma unui parteneriat cu lanţul Mega Image, deţinut de grupul belgian Delhaize.

În afară de Mega Image, alţi retaileri care s-au extins în ultimii ani şi în zona online sunt Carrefour, Metro Cash&Carry, Selgros Cash&Carry şi Cora.

În opinia Violetei Luca, directorul executiv al eMag, comerţul cu produse preponderent alimentare, o piaţă de 16-18 mld. euro pe an în România, se desfăşoară încă la un nivel nesemnificativ online, sectorul fiind încă la început, în primele etape de dezvoltare.