Schimbarea magazinelor Selgros: „Am renunţat la culoarele lungi şi drepte şi la aspectul de hală. Am creat mici pieţe, am crescut suprafaţa pentru produse proaspete“

Autor: Cristina Roşca 03.09.2014
Alexandru Vlad (40 de ani), directorul executiv al lanţului Selgros Cash&Carry, prezent pe piaţa locală cu 19 magazine, spune că cifra de afaceri a reţelei a crescut uşor în acest an, însă în contextul în care pe piaţa alimentelor este deflaţie, compania a trebuit să vândă mult mai mult în volum pentru ca în valoare să existe totuşi un avans.
 
WikiZF: Profilul companiei Selgros Cash&Carry
 
„În domeniul alimentar datele pe care noi le deţinem arată deflaţie, şi cum vindem articole unde presiunea preţului este foarte mare, trebuie să compensăm în volum. Avem o creştere a cifrei de afaceri, însă ca să o obţinem a trebuit să vindem tot mai multe bucăţi.“